יין וסלסלת פיקניק – סיפור אהבה

במקום לבלות עוד יום על הספה, נסו לצאת לפיקניק שהוא אחלה דרך להעביר בוקר שמשי פנוי. טעה מי שטען שהחיים אינם פיקניק. פיקניק הוא אחד הדברים שהכי כיף לעשות בזמן הפנוי שלנו, והוא יספק לכם חוויה מושלמת בין אם מדובר בדייט רומנטי, מפגש עם החבר'ה או בילוי קיצי עם המשפחה האהובה. ואם תשלבו בתוך הפיקניק שלכם יין – אז בכלל מדובר בבוקר משודרג.

 

בשביל פיקניק מהנה אתם באמת לא צריכים הרבה, כל אחד יכול להרכיב לעצמו פיקניק חלומות בהתאם לסוג האירוע, האופי שלו, וכמובן – התקציב העומד לרשותו. תדאגו לארוז טוב טוב כל מה שאתם צריכים (זה לא הרבה) כי סופר או חנות נוחות לא יחכו לכם באמצע החורשה. אתם ממש לא רוצים להגיע לנקודה הרצויה, לרוקן את הסל העמוס ולהיזכר פתאום שאומנם דאגתם לבקבוק היין הנכון, אבל לגמרי שכחתם להביא אתכם חולץ פקקים כדי לפתוח אותו (אבוי!).

 

מה עוד אסור לכם לשכוח? מפה מגניבה; מחצלת כיפית שתוכלו לשבת עליה; סל ובו תכולת הפיקניק שלכם; צידנית עבור הקרח והשתייה; צלחות, סכו"ם וכוסות יין – רב פעמיים או חד פעמיים לבחירתכם (למרות שאנחנו תמיד בעד הסביבה), וכמובן – מצב רוח טוב שיאפשר לכם ליהנות מכל הטוב הזה.

 

להלן 3 הצעות לפיקניקים חלומיים במיוחד, וליינות המעולים שישתלבו בתוכם:

 

פיקניק רומנטי: אני, את והשרדונה

 

תשאלו כל מטפל זוגי כיצד להחזיר את הרומנטיקה לקשר שלכם, והוא ימליץ על דייט זוגי, לפחות פעם בשבוע. ואם כבר דייט, אז למה לא ללכת על פיקניק רומנטי בחיק הטבע?

מתי ואיפה?
הלוקיישן יכול להיות בחוף הים לקראת השקיעה או בשעת אחר צהריים חמימה באיזושהי נקודה יפה. ולא, אתם ממש לא חייבים להוציא בשביל זה את האוטו. כמעט בכל עיר בארץ ממתינה לכם ריאה ירוקה שתוכלו לנצל וליהנות ממנה ומהאוויר הצלול שמגיע איתה. לוקיישנים מומלצים: חוף פלמחים, פארק הירקון או אפילו לצד המזרקה בככר ביאליק התל אביבית.
מה להביא?
רומנטיקה היא מילת המפתח, ואם אתם רוצים לעשות נעים לבני הזוג שלכם. אז אל תתעצלו. השקיעו בסלסילה מעוצבת, מפה יפה והחליטו מראש על תפריט שווה שיכלול רק מאכלים ששניכם אוהבים. אל תוותרו כמובן על בקבוק יין איכותי שישלים את האווירה הרומנטית ויחזיר לכם את הניצוצות.

ההמלצה שלנו:  
הרכיבו סלסילה זוגית שתכלול לחם שאור כפרי, ריבה, חמאה, שלושה סוגי גבינות (קממבר, עיזים, גאודה, סנט מור), ירקות טריים, פירות העונה ומספר עוגיות מעולות לקינוח. מבחינת יין, לכו על משהו סופר רומנטי וחגיגי כמו השרדונה  מסדרת – יין לבן מורכב ועסיסי אשר מאופיין בצבע זהוב עדין צלול ונקי, ממנו עולה ארומת פרי מפתה. ליין בוקה עשיר המלווה בארומות נקיות של פרי טרופי, אננס, הדרים בשילוב עם חמאה ועץ אלון אלגנטי.

 

פיקניק יום הולדת עם החברים

 

אם נמאס לכם לחגוג עם החברים בפאב מלא עשן, צאו איתם לחיק הטבע ולא תצטערו. פיקניק חברים יאפשר לכם לשוחח עם האנשים האהובים עליכם, מבלי שתצטרכו לצעוק כל רגע "מה אמרת?", ולהתחרות בווליום הגבוה. פיקניק חברים הוא גם ההזדמנות שלכם לצאת מלכים ולהפיק מפגש כיפי, מדויק וממש לא יקר.

מתי ואיפה?
חשוב להתאים את הלוקיישן לאופי החברים ולמידת הניידות שלהם, ובכל מקרה, לכו על מקום שנמצא באמצע הדרך, שאפשר להדליק בו אש ושכל החברים יוכלו להגיע אליו. לוקיישנים מומלצים: חורשת ג'ו אלון, יער המלאכים, חורשת קדימה בשרון, יער ביריה בצפון וחניון אשתאול.
מה להביא?
זהו יום ההולדת שלכם, אז נסו להשקיע בפרטים הקטנים: מפה מגניבה שתשתלב עם הצבעים של הסלסילה, משחקי קופסה נחמדים ואפילו רמקול קטן שמתחבר לסמארטפון ותוכלו לנגן בעזרתו מוזיקת רקע שמחה.

ההמלצה שלנו:
אירוע עם החבר'ה הוא אחלה תירוץ לפיקניק על טהרת הנקניקים. אתם רוצים שיהיו שם לחמים, סלמי איטלקי, פפרוני, פסטרמה טורקית ומלא קבנוסים טעימים. מגיעה היום סחורה מעולה מחו"ל, ואין סיבה לא ליהנות ממנה. תוכלו להביא גם מנגל קטן לצליית כמות קטנה אך איכותית של בשר "בגבוה"­ כמו מינוט סטייק של סינטה או שייטל, שישלימו עוד יותר את החגיגה הבשרית שהרמתם, פלפלים חריפים (למשקיעים, חפשו מתכון של Jalapeno Poppers שיהפכו לכוכבי הפיקניק , חומוס וירקות טריים יעשירו את הארוחה, ואם בא לכם ממש להתפרע – נסו להכין מראש מספר דיפים מגניבים שירימו את הכול ויגזרו לכם אינסוף מחמאות מהחברים. בגזרה הזאת אנחנו היינו הולכים על רוטב איולי, מיונז שום ורוטב ברביקיו, אבל באמת שזה כבר תלוי בטעם האישי שלכם. להשלמת הארוחה לכו על אחד מהיינות האדומים הבאים: דבוטאז', יין אדום מסדרת INSPIRE, יין עוצמתי בעל צבע עמוק, ארומות פירות אדומים המשתלבים עם ניחוחות עץ אלון. אפשרות נוספת היא קברנה סובניון מסדרת IMPRESSION, יין אדום עמוק בשל ושופע טעמי פרי השזורים בניחוח וניל מנטה וציפורן. 2 היינות הללו שיעניקו לכם טעמים אנרגטיים ועשירים.

 

פיקניק משפחתי: היין הוא רק תירוץ

 

חשוב לשנות נוף מדי פעם, אז בפעם הבאה שאתם מזמינים אליכם את המשפחה, הציעו להם לצאת יחד לפיקניק מגבש וטעים בחיק הטבע או באחד הפארקים העירוניים.

מתי ואיפה?
בחרו מקום שהילדים יאהבו ושיהיה קרוב לאטרקציית בילוי נוספת שתתאים להם, תכננו את הזמנים כדי שהפיקניק יתרחש בשעות הצהריים המוקדמות. לוקיישנים מומלצים: פארק ארבע העונות, פארק הירקון, פארק הכט, גן סקר, פארק פרס, גן חורשת הפעמון, יער אחיהוד, חניון דרך בורמה, וחניון איבים (במרחבים הפתוחים).
מה להביא?
הפעם תצטרכו לחשב מזון בהתאם למספר המוזמנים. שימו לב אם אתם הולכים על פיקניק משפחתי קטן או שאתם זורמים על הפקה גדולה יותר, חשבו בהתאם את כמות המאכלים. אל תשכחו מחצלת ענקית וכיפית שכולם יוכלו לשבת עליה ואפילו כריות קטנות לילדים, אפשר להביא גם כדור או משחק קופסה, צבעים ודפים.

ההמלצה שלנו:
פיקניק חלבי על טהרת הקישים, פשטידות והסלטים. בחר 2-5 סוגי פשטידות/קישים שמרבית בני המשפחה אוהבים (תירס, פטריות, גבינות, תרד), 3-6 סוגי סלטים (ערבי, קיסר, עדשים שחורים, סלק מבושל), מבחר גבינות (קוטג', קממבר, גאודה, ריקוטה), לחמים שווים (עגבניות, שיפון, בגט), דברי מאפה (קרואסונים, בורקסים), פירות העונה ולפחות שתי עוגות טעימות. ואם הילדים שלכם סרבני אוכל, תדאגו בבקשה שיהיו להם גם כמה נשנושים וחטיפים, בכל זאת, גם הם פה כדי ליהנות. יינות שיהפכו את הארוחה הזאת לעוד יותר מדהימה יהיו סנג'ובזה מסדרת IMPRESSION – יין אדום המאופיין בניחוח פרי בשל בעיקר שזיף ודובדבן ומעט פרחוניות מושכת ועדינה. או הפמיטאז מסדרת INSPIRE, בלנד פירותי ופרחוני של דבוקי, סוביניון בלאן וגוורצטרמינר.

 

בדרך חזור, המפתחות עוברים כמובן למי שלא לגם מכל הטוב הזה.

 

תבלו!