הכניסה מגיל 18 ומעלה

הכניסה לאתר מותרת לגילאי 18 ומעלה.

כתבו עלינו

"סיפורי יין", המהלך החדשני של יקב טפרברג

22.10.18

זכה בזכיות משמעותיות בתחרויות בינלאומיות בשוק

"סיפורי יין", המהלך החדשני ופורץ הדרך של יקב טפרברג זכה בשתי זכיות משמעויות בתחרויות בינלאומיות בתחום השיווק: Drum Golden שנערכה בסלובניה ו- Shots Award הבריטית שהתקיימה בלונדון
רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג: "כיקב שחוד החנית שלו הם חדשנות ויצירתיות, אנו משנים את הדרך בה מפרסמים יין בישראל. בשנה שעברה עם הצגה בשיתוף בית לסין וכעת ביצירתיות קולנועיות, יקב טפרברג, גאים בכך שהקמפיין קיבל הכרה בינלאומית. היצירתיות הקולנועיות שהוקרנו בבתי הקולנוע חגגו את עולם המשפחה הישראלי באופן שמייצג את יקב טפרברג המשפחתי בן ה-146, שעובר ממדור לדור".

"סיפורי יין" עלה בישראל במרץ 2018 באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב שהצליחו בשנית למצוא פתרון קריאטיבי למגבלות הרגולציה של פרסום אלכוהול בישראל. בשנת 2017 עלתה בתיאטרון בית לסין הצגה ששילבה את היקב ומסריו ובקמפיין הנוכחי, שזכה כאמור בפרסים חשובים בתחרויות בינלאומיות בתחום השיווק, עלו 3 סרטי קולנוע שתסריטיהם עוסקים בעולם המשפחתי הישראלי אשר מייצגים את יקב טפרברג המשפחתי בן ה-148 שנה.

על הסרטים בקמפיין: סדרת הסרטים "סיפורי יין- משפחה מזן אחר", סרטים קצרים בני 10-15 דקות שעוסקים במשפחה ישראלית.
הסרט הראשון "יין" בוים על ידי טל זגרבה שזכה בתואר הבמאי הצעיר המבטיח לשנת 2017 בפסטיבל קאן, ובו מככב אלון נוימן.

הסרט השני, "מתי בפעם האחרונה" בוים על ידי לרר, שסרטה "גבולות" זכה בציון לשבח בפסטיבל הקולנוע בירושלים ב-2015, ומספר את סיפורה של איילה (טלי שרון)

הסרט השלישי, "תדרים" בוים על ידי אורי מרגלית וטל מנקס ומספר את סיפורה של דפנה (אסי לוי, יוסי  מרשק).

הפרסים:

2018 GOLDEN DRUM   | מדליית כסף
GOLDEN DRUM היא תחרות פרסום בינלאומיות מושכת אליה סוכנויות פרום מהשורה הראשונה ומורכבת מפאנל שופטים הכולל 22 מאנשי קריאייטיב בכירים מהעולם. הזכייה של יקב טפרברג היא בקטגוריה של Reach של התחרות, בתת קטגוריה "חדשנות באופן שבו מספרים סיפור".

2018 Shots Award | מדליית ברונזה

Shots Award היא תחרות של עולם הפרסום הבינלאומי העוסקת במהלכים קריאטיביים יוצאי דופן, עם פאנל שופטים המורכב מאנשים המוכרים והמכובדים ביותר בתעשיית הפרסום העולמית.

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

טפרברג- כתבה מתוך ישראל היום
רונן פרלמוטר

היסטוריה בבקבוק

יקב טפרברג הותיק עשה דרך ארוכה מאז הוקם לפני כמעט 150 שנה בעיר העתיקה בירושלים, ועד שעבר למשכנו הנוכחי והפך ליקב המשפחתי הגדול והמודרני בארץ. צוות הייננים לא נח לרגע שוקד על חידושים ועל ניסיונות- הכל כדי לייצר פורטפוליו יינות מהודק ומשובח.

 

אל תחשוש, המגרש לא גדול מדי. סגור את העסקה ועד מהרה תיווכח שלא בטוח שהוא בכלל יספיק לצרכים של היקב". מוטי טפרברג עצמו, בעלי יקב טפרברג והמנכ"ל שלו, לא האמין שהברכה שקיבל מהרב המקובל שבו נועץ תתממש מהר כל כך. זה היה לפני כ־13 שנה, כאשר קיבל טפרברג החלטה אסטרטגית אמיצה ויקרה – להעביר את היקב הירושלמי המיושן שלו, שייצר בעיקר יינות קידוש ממותקים ומיץ ענבים, מ"סיבוב מוצא" למקום חדש, ובד בבד לשנות את מיקוד הפעילות ליינות איכות. השטח שעמד על הפרק, למרגלות קיבוץ צרעה, הפך ליקב המשפחתי הגדול והמודרני בארץ ולאחד מארבעת היקבים הגדולים שבה. היקף הייצור הכפיל ואף שילש את עצמו מאז המעבר, אך אנשי המכירות עדיין מתלוננים על מחסור בענבים, בעיקר ליינות לבנים.

טפרברג (65) אינו איש של מילים. דיבורו קצר וממוקד, אך הקרובים אליו כבר יודעים שמתחת לחזות המחוספסת פועם לב חם, עם חזון גדול שטפרברג יודע לתרגם לעשייה. הוא בן הדור החמישי לשושלת משפחת יצרני היין. מייסדה, אברהם טפרברג, ברח בסביבות שנת 1830 מאודסה, הגיע לאוסטריה, שם השתלם ברזי עשיית היין, ועלה לפלשתינה – אל בירתה ירושלים.

ב־1870 הקים את היקב בתוככי העיר העתיקה, וכ־150 שנה לאחר מכן עומד היקב לקראת בניית מבנה הקבע החדש שלו במתחם שאליו עבר. בהמשך מתוכנן להיבנות גם מרכז מבקרים, כראוי ליקב בסדר גודל כזה. "העדיפו להשקיע אצלנו קודם כל בציוד ובתוכן, ורק אחר כך בעטיפה", אומרים ביקב. ואכן, בסיור שערכנו במקום ניכרת השקעת העתק בחוות המכלים העצומה, בבורות הקליטה ובשאר ציוד הנירוסטה וחביות העץ, בעוד המשרדים, כולל זה של המנכ"ל, שוכנים בקרוואנים ישנים. עניין של דוגמה אישית.

מהפכה תדמיתית

אחד ה"צעצועים" היקרים שבהם מתהדר היקב הוא מכונת "פלאש־דיטנט", שיכולה לקלוט כ־16 טונות ענבים בשעה. בדרך כלל, כדי לקבל מיצוי צבע וטעמים מקסימלי מזגי הענבים לסדרות הבסיסיות, יש להשרות את התירוש על הקליפות למשך פרק זמן ניכר (ימים ואף שבועות), אך גם אז התוצאה אינה תמיד מספקת ולעיתים אף כוללת תופעות לוואי של טעמים בוסריים־מרירים. בטפרברג משתמשים בטכנולוגיה שנקראת "תרמו־ויניפיקציה", המחממת בחימום מבוקר ומהיר את הענבים ומאפשרת מיצוי של הצבע מהקליפות בלי תופעות הלוואי, ולאחריה נכנסת ה"פלאש־דיטנט" לפעולה, מקררת את הענבים בחזרה לטמפרטורה נמוכה ובעצם "מסננת" את הטעמים הבלתי רצויים החוצה.

 

צוות הייננים הוותיק והמוערך של היקב – שיקי ראוכברגר, היינן הראשי, ואוליביה פרתי, אשר קלטו לפני כשני בצירים חיזוק בדמותו של דני פרידנברג, צעיר אמריקני בוגר אוניברסיטת קורנל – לא שוקט על החביות. כל הזמן מנסים דברים חדשים, בודקים את עצמם ובכלל נדמה שהם נהנים מהיצירה ומהחידוש שבה. כך, למשל, כרמים שלא הוכיחו את עצמם מוחלפים באחרים, כמעט כל החביות מאזור בורדו הצרפתי פינו את מקומן לחביות מאזור בורגון ("ההבדל הוא בטעמים רכים ונגישים יותר"), נערכים ניסיונות במכלים העשויים פולימרים נושמים, ועוד.

 

גם מבחינה תדמיתית עבר היקב מהפך בשנים האחרונות, ובהובלת סמנכ"ל השיווק רועי הראל הוגדרו מסרים מבדלים ("יקב משפחתי של חמישה דורות"), הבקבוקים זכו לתוויות חדשות, פורטפוליו היינות הודק לקונספט של חמש סדרות, והפעילות השיווקית הותאמה ביצירתיות למגבלות הרגולציה החדשה, האוסרת פרסום יין ואלכוהול במדיות הדיגיטליות. בין השאר, היקב היה שותף להפקה של סדרת סרטי תוכן קצרים סביב עולם ערכי המשפחה, כאשר היין שימש בהם רק מוטיב משני. הסרטים הוקרנו באולמות הקולנוע ולאחר מכן הופצו ברשתות החברתיות (חפשו "סיפורי יין" ברשת) וזכו לחשיפה של מאות אלפי צפיות. הראל, יש לציין, הביא ליקב ראייה שיווקית חדשה ורעננה שהיתה חסרה לו כל כך, והצליח להזיז את מקבלי ההחלטות מאזור הנוחות שלהם. זה לא היה קל ובטח שלא זול, אבל בפרספקטיבה של שש שנים זה בהחלט השתלם.

בציר מוצלח

ואחרי כל זה צריך גם לדבר קצת על היין. "החורף האחרון היה חם מאוד", מספר שיקי, "ואף שירדו בו כמויות גשם לא מבוטלות הן ירדו מאוחר, מה שגרם לנו להרבה דפיקות לב – היה חשש למחלות בכרמים, ריקבונות וקמחונות, ובאמת גם היבול היה נמוך. זה דרש מאיתנו ומהכורמים שלנו עבודה מאומצת במיוחד, אבל היום כבר אפשר לסכם את הבציר כמוצלח. יש לנו חומר גלם משובח שיהיה אפשר להפיק ממנו יין לא פחות טוב מהבצירים הקודמים".

 

 

מבחן הלגימה

 

  1. אסנס פינו גרי 2017, יקב טפרברג.

בציר שני, ידני, לענבי הפינו גרי (נפוץ בעיקר באזור אלזס, בגרמניה ובאיטליה) מגוש עציון. צבע היין ירקרק למראה, יש בו ניחוחות אננס, אגס, אשכולית ולימון, עם לא מעט מינרליות. בחך הוא נהדר – חומצי למדי, עשבוני ורענן, אך הפירותיות לא נעדרת ממנו. מקסים!

75 שקלים.

  1. אינספייר אינטגריטאז' 2017, יקב טפרברג.

ממסך בסדרת הביניים של היקב המורכב משלושה זני ענבים "ים־תיכוניים" – סירה, גרנאש ומורבדר. היין שהה כשמונה חודשים בחביות בשימוש משני והוא ניחן במרקם בינוני, בצבע אדמדם לא כהה מדי ובארומות אדמתיות, לצד פרי אדום (פטל) וטיפה סרחוניות חיננית שמוסיפה לו אופי אירופי. מתאים מאוד ללוות ארוחה, גם בעונות החמות של השנה. "יין גסטרונומי", קוראים לזה היום. וגם אחלה מחיר!

65 שקלים

  1. אסנס מרלו 2014, יקב טפרברג.

ענבי המרלו שיצרו את היין הזה הגיעו מכרם בעמק האלה (נחושה) והתבגרו כשנה וחצי בחביות. ה"אף" של היין דחוס ומרוכז וממש "מתפוצץ" מפירותיות (דובדבן וקסיס), לצד ארומת אספרסו מרוכז. בלגימה היין מתגלה כעשיר, בשרני וקטיפתי. מטובי המרלו בארץ!

100 שקלים.

4. לגאסי פטיט סירה 2016, יקב טפרברג (טעימה מוקדמת).

סדרת הדגל של היקב כוללת שלושה יינות זניים בלבד מזני ענבים לא שגרתיים. לא תמצאו כאן קברנה או מרלו, אלא פטי־ורדו, קברנה פרנק או מיודענו – פטיט סירה. הפטיט סירה, דוריף בצרפתית, מתגלה כהברקה. צבעו של היין סגול־שחור אטום כמעט לגמרי, וה"אף" עוצמתי ומורכב עם שלל פירות יער שחורים בשלים, שוקולד מריר איכותי וטבק. בטעימה ממשיך היין את הקו האקספרסיבי והוא בעל מרקם קטיפתי, "צ'ואי", עסיסי ומלא טעמים. חתיכת יין!

200 שקלים.

 

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

יקב טפרברג – כתבה מתוך מגזין לאישה 27.9.19  עמוד 75

זה בדוק | עירית בנרנר | אכלנו ושתינו, כביסנו ותלינו, ואנחנו כאן כדי לדווח

דירוג: חלש /  ככה / בסדר / כדאי / מומלץ

חגיגית סתיו יקב טפרברג

יין רוזה אסנס 2017- דירוג: כדאי

זוכרות את הסלוגן "ללכת עם ולהרגיש בלי"? אז על יין רוזה אפשר לומר "לשתות אדום ולהרגיש לבן". יינות הרוזה, שיש הקוראים להם "סמוקים", קרובים ללבנים מבחינת טעמים ובדרך כלל מתאימים לעונות חמות. האסנס 2017 של טפרברג עדין אבל בעל טעמים מודגשים. שתו אותו קר.
יצרן: יקב טפרברג
מחיר: 75 שקל.
להשיג בחנויות היין

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

ושמחת בחגכם

ישראל היום – כותרת

עוד לא נרגעתם מסעודת ראש השנה, וחג הסוכות כבר בפתח
אספנו עבורכם עשרה יינות קלילים כיפיים ולא יקרים שמתאימים לאירוח האושפיזין ובילוי עם חברים מתחת לסכך

פמיטואז' 2017, יקב טפרברג

יין מסקרן בסדרת הביניים של היקב, המורכב מענבי דבוקי, זן מקומי שמתעורר לחיים חדשים ומודרניים, סוביניון בלאן וגוורצטרמינר  – חביב הישראלים – בשידוך חגיגי ומהנה.שלל טעמי אגס, מנגו, אננס (המון אננס) ומעט ליצ'י. חמיצות טובה בצד הפרי, ואפילו מעט חרפרפות מפתיעה, מקסים.

60 שקלים

 

 

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

ספיישל יינות ואלכוהול לראש השנה

מתוך מעריב – סגנון 5.9.18

רוזה אסנס בציר 2017

טפרברג 75 שקלים

צבע סמוק ועשיר בעארומות של פירות אדומים וצעירים, בעל חמיצות מאוזנת.

 

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

עד 100 ש"ח

מתוך שמנת 3.9.18

רוזה אסנס 2017 של יקב טפרברג מתאפיין בצבע סמוק באף עשיר בארומות של פירות אדומים וצעירים, בפה בעל חמיצות מאוזנת, בגוף תומך ורענן וברכות נעימה 75 ש"ח

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

יקב טפרברג מתוך מגזין לאישה 2.9.18

תודה על המתנה

בובת העץ שנתת לחמותך עדיין בצלופן?
הפקנו לקחים, ימנו יעדים ובחרנו מתנות מדויקות שכולם ישמחו לקבל
מאת שלי גרוס

למארחים

בשנה שעברה הבאת: זר פרחים מושקע עם אגרטל

אסטרטגיה: מתנה לחג היא לא הזמן להר ולנסות להיות מיוחדת.

אג'נדה: בחרי תמיד משהו שאי אפשר לטעות איתו, רצוי עם זיקה לאווירת החג ועם פתק החלפה

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

מתוך מעריב- המגזין

16.5.18

פינו גריי 2016

יקב טפרברג

היין שמורכב מ-100% ענבי פינו גריי, גדל בכרם בהרי יהודה, באקלים מעט אירופי, בעל גוון אפרפר עדי ומאופיין במינרליות, גוף בינוני וחמיצות פריכה ורעננה. בפה היין עשיר ומהנה. היין בעל נוכחות, גוף בינוני פלוס, עשיר ומורכב וסיומת עגולה ומהנה 13.1% אלכוהול

 

מחיר: 75 שקלים

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

מתוך ידיעות אחרונות – ממון 11.6.18

בועות בקטנה

הישג ליקב טפרברג הישראלי: מדליית זהב בתחרות היין Decanter ללאגסי קברנה פרנק, בציר 14'

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

ידיעות אחרונות – 24 שעות

רוזה

טפרברג אימפרשן רוזה 2017// עוד יין מצוין מהיקב הזה, והפעם עדכון של יין הרוזה..בלנד של גראנש וברברה מכרמים בעמק איילון. יין מאוד רענן וחד עם הרגשת פריכות וניתחות פרי ותיבול ים – תיכוני, בגוף גדול ומלא
כשר, 45 שקל

 

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

מעריב – הבוקר

פינו גריי 2016

יקב טפרברג

היין, שמורכב מ-100% ענבי פינו גריי, גדל בכרם בהרי יהודה, באקלים מעט אירופי. בעל גוון אפרפר עדין ומאופיין במינרליות, גוף בינוני פלוס, עשיר ומורכב וסיומת עגולה ומהנה 13.1% אלכוהול.
מחיר 75 שקלים

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

מגזין שמנת

פינ גריי אסנס 2017, יקב טפרברג

מיוחד בהכנתו:

"ענבי הפינו גריי האדמדמים בעת הבציר.  נבצרים בבציר ידני ומגיעים ליקב בתנאי קירור המשמרים את מגוון ארומות עשירות. חמיצות רעננה ופריכה המבטיחה הנאה."

מרגש בו:

"התפתחות ארומות היין לאחר סיום התסיסה. ובמשך התבגרות הקצרה שלו, מעניקה חדות, רעננות ומורכבות ארומטית עשירה."

מדוע נשים מעדיפות יין לבן?

"לטעמי נכון להשתחרר מאמירות שכאלה. ההשפעה היותר נכונה להעדפת היין כיום, מתבססת על התאמת היין לאוכל. לארוע ולעיתוי, ולא למגדל"

יין לבן מיקב אחד: "שרדונה C של קסטל."

דיקי ראוכברגר, יינן היקב

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

כתבה מתוך ידיעות אחרונות – 24 שעות

שעות נוספות לסופ"ש

תרבות היין
חיבור נהדר בין תרבות הקולנוע לתרבות היין מתרחש בסינמה סיטי, ביוזמת יקב "טפרברג". היקב הפיק שלושה סיפורי קולנוע קצרים בהשקעה לא קטנה ובהשתתפות שחקנים כמו טלי שרון, אסי לוי (בצילום)ף אלון נוימן, יוסי מרשק, ועוד, כאשר בכל סרט מציגה העלילה פן אחר ומעניין של האהבה ליין.
למשל, איש משפחה לאחר התקף לב שמחליט לצאת ממרוץ החיים ולהקים יקב בסלון ביתו לתדהמת אשתו; או סיפורים של דפנה ושאול, זוג בפרק ב', שנוסעים להכיר לשאול את הבעל לשעבר (הטמון בבית הקברות העירוני) עם בקבוק הקברנה סוביניון שכל כך אהב. החל מסוף השבוע ברשת סינמה סיטי.
שווה/ טל חוטינר

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

העלוקה – מתוך ידיעות אחרונות – 7 ימים חלק ב

3/18

העלוקה בשישי- אדוה מלמד לוי

שני בערב, יקב טפרברג משיק את הסרטונים "סיפורי יין – משפחה מזן אחר". אורי פפר, יעל גולדמן וירדן הראל (שתיהן בתמונה) מגיעים יחדיו באיחור אופנתי ואיך שנגמר המינגלינג חותכים מהאירוע.

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

כתבה מתוך ישראל היום

"סיפורי יין" – פרסום אנונימי

טפרברג יצאו מהבקבוק והפיקו סרטים שיוצגו בבתי הקולנוע של סינמה סיטי ● המוצר עצמו לא מוזכר או נראה כלל, ויש מי שחושב שמדובר בדבר הבא בקולנוע

Israel Hayom 23  מרץ   2018,  אילן ליזרוביץ

"זו לא הפעם הראשונה שבה אנחנו עושים את זה", אומר מוטי טפרברג ,(65) הבעלים והמנכ"ל של היקב השלישי בגודלו בישראל. הוא מתכוון להצגה קצרה של חמש דקות שהועלתה לפני שנה לתקופה קצרה לפני ההצגות של בית ליסין. ההצגה הזאת עסקה ביין והיתה מעין פרסומת חיה על הבמה. עכשיו הם הולכים צעד אחד קדימה – לקולנוע.

"בישראל הגבלות החוק על פר סום אלכוהול כוללות גם יין, בני גוד למקובל בעולם", אומר טפרברג. "זה מגביל אותנו ולא מאפשר לפר סם באופן ישיר את המוצר שלנו. אז נדרשנו לחשוב מחוץ לקופסה, או במ קרה שלנו, מחוץ לבקבוק. כך הגענו לשילוב של יין, יצירה ותרבות, והפ קנו שלושה סרטים עלילתיים קצרים לכל דבר, הנוגעים ליין והופכים אותו לחלק מהתרבות ומהיצירה בישראל", הוא מוסיף בגאווה.

מדובר בשלושה סרטים הנקראים "סיפורי יין", 13 דקות כל אחד, הנו געים בנושא יין ומשפחה. בהפקתם הושקעו 3 מיליון שקלים והם יוקרנו בבתי הקולנוע של סינמה סיטי בר חבי הארץ כחלק מתוכנית של ערבי יין, הכוללים גם הרצאות וטעימות. המותג עצמו לא נראה, נשמע או מו זכר באף אחד מהסרטים הללו: "באחד הסרטים, בסצנת בית הקברות, אחד השחקנים, יוסי מרשק, היה צריך לה גיד: 'הבאתי את היין של טפרברג', אבל גם לזה בעלי היקב לא הסכימו, וחתכנו את זה. זה צעד אמיץ מאוד", אומר אורי מרגלית, במאי אחד הס רטים בפרויקט "סיפורי יין".

יקב טפרברג הירושלמי נוסד ב 1870 ועובר במשפחה כבר חמישה דורות. לכן בשלושת הסרטים מודגש אלמנט המשלב יין ומשפחה, והמ סר הוא: המשפחה מעל הכל. בסרט הראשון מגלם אלון נוימן רואה חש בון אפרורי בן ,50 שבעקבות אירוע לב מחליט לבצע שינוי ולהקים יקב בסלון הווילה שלו, כמו שהיה לסבא שלו, למורת רוחה של אשתו. "שתינו יין במהלך הצילומים אבל לא יותר מדי, כי הם היו אינטנסיביים מאוד, במשך שלושה ימים ברציפות", אומר נוימן, כוכב הסרט הראשון.

הסרט השני עוסק באמא לשלו שה ילדים, שמרגישה שחיי המשפ חה רומסים אותה. תאונת דרכים קלה שקורית ביום הולדתה מביאה אותה לפגישה עם חברת ילדות, ובהמשך לשתיית בקבוק יין ולמעין מסע רוחני מקוצר. "הזמן הקצר שהוקצה לסצנה אילץ אותי לשתות את היין במהירות, לא יכולתי ליהנות ממנו", אומרת טלי שרון, כוכבת הסרט השני.

הסרט השלישי עוסק בזוגיות שנייה של זוג שעולה לראשונה לקבר של בעלה הראשון של האישה, עם בק בוק יין. "זו הפעם הראשונה שבה אני עושה פרויקט כזה ובכלל סרט קצר. כשאורי מרגלית, הבמאי, פנה אלי, הסכמתי מייד, עוד לפני שראיתי את התסריט", אומר יוסי מרשק, שמשחק בסרט הזה עם אסי לוי.

הסרטים יפורסמו כמו סרטים לכל דבר, בפרומואים ובקדימונים, בכל אמצעי התקשורת, כולל בטלוויזיה ובקולנוע. בסיכומו של הקמפיין נוכל להעריך אם טפרברג מצאו דרך מתו חכמת לעקוף את הגבלות חוק פרסום היין בישראל. שאלנו את טפרברג על קהל היעד ועל חששות, אם יש, מכך שהסרטונים ייתפסו יותר כחומר פר סומי מאשר תוכן.

"מכיוון שהסרטים מיועדים לחובבי יין, למתעניינים או לכאלה שרוצים להיחשף לעולם הזה, ויבואו במיוחד להקרנות, אני מאמין שזה יתקבל מצוין", אומר טל זגרבה, במאי אחד הפרקים ב"סיפורי יין".

לדבריו, "זה הדבר הבא בעולם הקולנוע והפרסום. כמו שנטפליקס השיגו דריסת רגל בעולם הטלוויזיה ועכשיו הם גם נכנסים לקולנוע, אני מאמין שבתוך חמש עד עשר שנים כל הסרטים בקולנוע יהיו ממומנים על ידי חברות מסחריות. זה יכול לעזור לתעשיית הקולנוע, שנמצאת בשנים האחרונות במצב לא קל, גם בארץ וגם בחו"ל. אין לי ספק שזו תהיה הצלחה, כי אנשים מחפשים כל הזמן דברים חדשים שיאתגרו אותם, וכאן יש לנו את זה בגדול".

 

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

כלכליסט – כותרת

בתעשייה

יקב טפרברג עוקף את חוק איסור הפרסום:הפיק 3 סרטי קולנוע

אחרי שפרסם יין בהצגות תיאטרון, יקב טפרברג משיק מהלך פרסומי נוסף שעוקף את חוק איסור פרסום אלכוהול. היקב השקיע 3 מיליון שקל בשלושה סרטי קונוע קצרים, בהשתתפות שחקנים כמו אסי לוי, טלי שרון, אלון נוימן ויוסי מרשק, שבוחנים את מאחורי הקלעים של משפחות בישראל. הסרטנים יוקרנו בקולנוע לב.

אורנה יפה

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

ידיעות אחרונות – ממון
בועות

סיפורי יין

בתמונה טפרברג, זק נוימן והראל. כוסית וקולנוע

עלמה זק לקחת פסק זמן קצר מ"ארץ נהדרת" והגיעה עם בן הזוג אלון נוימן לערב של יקב "טפרברג" סביב סרטוני קולנוע בנושא המשפחה. נוימן מככב באחד הסרטים וכך גם אסי לוי, יוסי מרשק וטלי שרון. אירחו: מוטי טפרברג מבעלי היקב, רועי הראל סמנכ"ל השיווק והבמאי דרור שאול שליווה את הפרויקט.

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש