הכניסה מגיל 18 ומעלה

כתבות – סיפורי יין 2019

לחיצה על כל תמונה תפתח בחלונית את גלריית התמונות לצפיה

חידה בבקבוק

לפי סרק שערך יקב טפרברג, 84% מהמשפחות הישראליות מנהלות קבוצת וואטספ. ביקב החליטו לנכס את הנתון הזה לטובת מהלך שיווקי לקראת החג, ואיתרו 60 משפחות בהרכבים שונים, שהסכימו לחשוף את ההתכתבויות בקבוצת הוואטספ שלהן.
הצ'טים המצחיקים והמקוריים ביותר עובדו לסרטוני אנימציה במתעדים רגעים מהיומיום שכולנו מזדהים איתם. במקביל, הפיק היקב מהדורה מוגבלת של בקבוקי יין לחג בעלי תווית שעליה חלונית שיחה, שכל אחד יכול לכתוב בה כרצונו ולהביא במתנה – הזדמנות קטנה להקדיש יין במקום לשלוח וואטספ. גם ברשת "ג'נטלמן" עשו חיבור עדכני ומגניב בין בקבוקי היין לטרנד חדרי הבריחה, ומציעים להביא את היין למארחים כאשר הוא לכוד בתוך מתקן מיוחד, כאשר רק לפתרון חידת הקשירה תצליח לחלץ את הבקבוק ללגימה. 99 שקלים, למתקן + בקבוק / טל חוטינר

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

חדשות הזירה העסקית 4/4/19

בערב שכולו בסימן המשפחתיות, השיק היקב המשפחתי טפרברג בשבוע שעבר בצותא ת"א, את המהלך החדש "וואטספ משפחתי" – סרטונים בהשראת הוואטספ המשפחתי של משפחות אמיתיות, ותווית במהודרה מוגבלת המשלימות המהלך. הגיעו לצחוק וליהנות מהמופע והיין: מנכ"ל ובעלי היקב מוטי טפרברג ואשתו שרה, רועי הראל סמנכ"ל השיווק של היקב ומי שמוביל את המהלך, גיל גזית, עו"ד תמיר גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, עו"ד ויקי איילון, ובסוף המופע לגמו חיים וטעמו את היינות החדשים של היקב חברי ציפורלה, עם הנהלת היקב ובהם גם מאיה ורטהיימר שהינה חלק מצוות ציפורלה.

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

אלכוהול | ניר קיפינס

יקב משפחתי

יקב טפרברג הוא יקב משפחתי כבר חמישה דורות (ייצור יין עבור הטמפלרים של שרונה כבר ב1870)
בעשור האחרון ביצע היקב את אחת ממהפכות האיכות המוצלחות בענף, והפך מיקב שמזוהה עם יינות שולחניים לאחד היקבים המוערכים ומהצליחים בישראל. מנהל השיווק של היקב, רועי הראל, השלים את המהפכה בכמה מהלכים יצירתיים, כמו זה שמושק בימים אלה ומוקדש לנושא שמוכר (על פי סקר של היקב) ל84% מהישראלים, שהעידו שיש להם לפחות קבוצת וואטספ משפחתית אחת. מחקר של כמה משפחות שנגדמו במסגרת המהלך, מעלה שיש לעתים שאנו מרשים לעצמנו לכתוב בוואטספ דברים שקשה לנו לומר לבני משפחה אחרים פנים אל פנים. במסגרת הקמפיין הופקה סדרה של סרטוני אנימציה מבריקים וכן הושקה סדרת בקבוקים מיוחד שעל תוויותיה קטעי אנימציה שאפשר להקדיש אישית לבן משפחה. כיאה ליקב משפחתי, נראה שנושא המשפחה מעסיק את טפרברג – שמרבים לחקור ולשבח אותו בקו השיווקי של היקב.

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

סלונה

2 באפריל 2019 ב-20:00

קבוצות הוואטספ המשפחתיות, על

אבא: אמא ואני החלטנו שהכי טוב לפצל את הקבוצה הזאת
אבא:אני אצא ונפתח אחד חדשה רק לי ולילדים

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש

יקב טפרברג משיק מהלך שיווק חדש המבוסס על

הוואטספ המשפחתי

'יקב טפרברג' , היקב המשפחתי, יוצא במהלך מקורי חדש המבוסס על קבוצות הוואטסאפ המשפחתיות.

מסקר שנערך לקראת המהלך עלה כי ל84% מהמשפחות בישראל יש קבוצות וואטסאפ משפחתיות, ל64% יש 3 קבוצות וואטסאפ משפחתיות או יותר, וכי הם משוחחים בקבוצה המשפחתית לפחות פעמיים בשבוע.

במסגרת המהלך יושק קמפיין סרטוני אנימציה ותושק סדרת בקבוקי יין עם תוויות במהדורה מוגבלת, המתבססות על השיחות בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות.
ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 3 מיליון ₪.

נתוני הסקר

הסקר העלה כי ל 84% מהמשפחות בישראל, יש קבוצות וואטסאפ משפחתיות ורבים מהמשיבים העידו כי הם מנהלים בהן שיחות שלא היו יכולים לנהל פנים אל פנים. בנוסף, תדירות השיחות בוואטסאפ המשפחתית גבוהה, כ64% מהנשאלים העידו כי הם משוחחים לפחות פעמיים בשבוע ואף יותר, ובני המשפחה הגדירו את השיחות מעניינות ומצחיקות. 40% מהנשאלים

תמונת כתבהלפתיחת הכתבה בחלון חדש